ПАСПОРТНО-ВІЗОВИЙ ПАРТНЕР

Допомога в оформленні
документів

telephone +38 (044) 537-13-53
kievstar +38 (097) 295-53-33 
mts +38 (099) 164-53-33 

Зв'язок online
Додайте нас в Viber. Фахівці Паспортно-візового Партнеру дадуть відповідь на усі ваші питання

Курс евро


Останні відгуки

Кожен відгук оснований на особистому досвіді клієнта

Алина Горбенко  

Спасибо большое, что очень быстро помогли оформить...

Ирина 

Большое спасибо сотрудникам центра за быструю и ка...

Александра Join UP!Ирпень 

Сотрудничаем с паспортно - визовым сервисом уже по...

Залишити відгук Дивитись всі відгуки
Заказать визу
Новини

28.05.2021

Електронні паспорти вже в Україні

Парламент ухвалив у другому читанні Закон «Про внесення змін до Закону України Про Єдиний державний демографічний реєстр ...

28.03.2021

Отримання ID-картки в 2021 році

ID-карта - це документ нового зразка, що підтверджує особу громадянина України. Він прийшов на зміну паспорту-книжечки в січні ...

24.02.2021

Відновлення ID-картки в Україні

Відновлення документів вельми скрутна і малоприємна процедура. Особливо якщо справа стосується відновлення документів, що підтв...

Все, що потрібно знати про оформлення ID-карти в період карантину

ID-карта - це документ нового зразка (як раніше - цивільний паспорт), що підтверджує особу громадянина. Оформити ID-карту може будь-який громадянин України при настанні 14-річного віку, в разі втрати паспорта, зміни прізвища, замість вклеювання фотографії в паспорт зразка 1994 року або в разі заміни паспорта такого ж зразка на iD-карту.
Під час карантину оформити ID-карту і прописку можна за місцем звернення. Тобто, незалежно від місця реєстрації проживання.

Куди ж слід звернутися?


- в будь-який відділ ДМС України;
- до деяких ЦНАП, що надають паспортні послуги;
- спеціалізовані агентства, турагентства, які також можуть допомогти в оформленні відповідних документів.

Паспортно-візовий Партнер надасть вам допомогу в оформленні ID-карти, прописки, а також інших документів. Вам не доведеться під час карантину вистоювати в чергах і бігати за відсутніми документами в. Ми із задоволенням зробимо все це за вас.

Для оформлення ID-карти під час карантину, можна також встати в електронну чергу.
На сьогоднішній день у вас є можливість самостійно перевірити стан оформлення паспорта. Зробити це можна через веб-сайт Державної Міграційної служби. До речі, послуга ця абсолютно безкоштовна.

Які ж документи треба мати для оформлення ID-карти?

Якщо громадянин отримує документ по досягненню 14-річного віку, то в такому випадку при зверненні до відповідних органів при собі необхідно мати:


- свідоцтво про народження;
- довідка про реєстрацію місця проживання (при наявності);
- документи, що засвідчують особу одного з батьків;

Для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого подають такі документи:

- заяву встановленого МВС зразка про втрату або викрадення паспорта зразка 1994 року;
- виписка з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі крадіжки паспорта на території України);
- довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеного особи (для внутрішньо переміщених осіб);
- документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати.
- документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації на безконтактний електронний носій і в паспорт (при наявності таких документів);
- одну фотографію розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення оцифрованого образу особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв'язку з тривалим розладом здоров'я, що підтверджується медичним висновком.

Для обміну паспорта подають такі документи:

- паспорт, що підлягає обміну;
- документи, що підтверджують обставини, у зв'язку з якими паспорт підлягає обміну (крім випадків обміну в зв'язку з закінченням терміну або необхідності вклеювання фотографії в паспорт старого зразка);
- документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати.
- документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації на безконтактний електронний носій і в паспорт (при наявності таких документів):
- одну фотографію розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення оцифрованого образу особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв'язку з тривалим розладом здоров'я, що підтверджується медичним висновком.

Також Державна Міграційна служба спільно з Міністерством внутрішніх справ презентували нову опцію - кваліфіковану електронний підпис - КЕП. З 5 лютого електронний підпис можна безкоштовно записати в підрозділах міграційної служби. Послуга дає можливість зчитування даних усіма операційними системами, перевірки достовірності даних, автоматизовану ідентифікацію та використання в якості надійного захисту за рахунок електронного підпису. Це дозволить не виходячи з дому користуватися різними сервісами державних органів, отримувати адміністративні та банківські послуги, відкривати і вести бізнес. Користуватися цією послугою можна тільки по досягненню 18-річного віку.